יצרני השבבים האסיאתיים ממהרים להגביר את הייצור כדי לעמוד במחסור העולמי

טייפה / סיאול (רויטרס) – יצרני שבבים אסייתיים ממהרים להרחיב את כושר הייצור שלהם כדי לעמוד במחסור עולמי שהורגש בחריפות על ידי יצרני הרכב, אך החברות מזהירות כי ייתכן שייקח חודשים רבים עד שההיצע יעמוד בקצב הביקוש החזק.

יצרניות הרכב כמו ג'נרל מוטורס, סטלנטיס והונדה סוגרות פסי ייצור בגלל המחסור, שבמקרים מסוימים הוחמר בגלל הסנקציות של הממשל האמריקני הקודם נגד מפעלי שבבים סיניים. חברות מסוימות גם הוציאו עובדים לחל"ת.

מפעלי ייצור שבבים בגודל שמונה אינץ', שנמצאות בעיקר בבעלותן של חברות אסיאתיות, הנוהות לייצר שבבים ישנים ופחות מתוחכמים, נמצאים תחת לחץ בעיקר בגלל תת השקעה בשנים האחרונות. רוב המפעלים הללו משמשים לייצור שבבים לרכבים.

הביקוש הצרכני בסין, במיוחד למכוניות, נסוג במהירות באופן בלתי צפוי עקב משבר הקורונה, וההזמנות למוצרים כמו מחשבים ניידים וטלפונים ניידים באזורים שעדיין נאבקים עם מגבלות פנדמיות, כמו אירופה וארצות הברית, התגברו.

עיקרי הדברים בכתבה:

רוצים לקרוא עוד?

מט"ח

פלטינה מגיעה לשיא של 4.5 שנים!

החוזים העתידיים של פלטינה עלו ליותר מ – 1,150 דולר לאונקיית טרוי בפברואר, שזו הרמה הגבוהה ביותר שלה מאז אוגוסט 2016. זאת, על רקע המשך

קריפטו

רגולציה של מטבעות קריפטו

הממשל האמריקני החדש עדיין לא יודע מה לעשות עם כל מטבעות הקריפטו. נשיא ארה'ב ג'ו ביידן מינה את ג'נט ילן לשרת האוצר שלו, והיא לא