און יבין מסביר איך המטהוורס יכול להזניק את המותג שלכם

זו עובדה, גיימרים וגיקים של מחשבים וטכנולוגיה מדברים המון על המטהוורס. אבל לא צריך לתת לעובדה הזאת להסתיר את הכוח של המטהוורס במונחי שיווק. און יבין מסביר כי זה הזמן הנכון להבין איך המטהוורס יכול להזניק את הברנד שלכם וכי אין כמעט גבול לחשיפה ולתועלת.

נקודות דימיון לזמן יצירת האינטרנט

אם נחזור כמה שנים טובות לאחור, לזמן שבו נוצר האינטרנט, נגלה נקודות דמיון מעניינות להווה. און יבין מבהיר כי הדמיון הזה מלמד בדיוק על החשיבות של המטהוורס עבור כל ברנד באשר הוא. בזמנו, רק מעטים מאוד הבינו את רעידת האדמה שמביאה האינטרנט, בכל הנושא של שיווק ומיתוג. אם נקפוץ חזרה לימינו, אף אחד לא יכול להכחיש את הכוח של האונליין, על מותגים. ופה מגיע הקשר עם המטהוורס. כמו שנוכחות אונליין מחזקת ברנדים ומביאה נוכחות חיונית מבחינה שיווקית ועסקית, זה בדיוק מה שעומד לקרות במטהוורס. בדומה לכך שאין ברנד חזק ללא אתר, בקרוב לא יהיה ברנד חזק או מתפתח, ללא נוכחות במטהוורס. מכיוון שהמטהוורס מהווה קפיצה טכנולוגית ויש הקוראים לו האינטרנט הבא, כדאי לכל ברנד ללמוד יותר על הנושא ולמצוא את הנישה הנכונה, לכניסה למטהוורס.

און יבין מציע לרכב על הגל הטרנדי

המטהוורס נמצא כיום בתהליכי פיתוח מתקדמים. החזון מתקרב וסוחף כל כך, עד שפייסבוק, כידוע, שינתה את שמה למטה. כאשר ענקי טכנולוגיה ואונליין כמו פייסבוק, אפל וחברות מובילות אחרות מביעות אמון גדול כל כך במטהוורס, בהחלט כדאי להפנות לשם את תשומת הלב.

אבל נזכיר לכל בעלי המוגים והברנדים שאפילו עוד לפני שהמטהוורס הבשיל לגמרי (ואנו עדיין בתהליך התהוות ופיתוח), יש כוח לטרנד הזה. מטהוורס זה מציאות מדומה, מציאות רבודה, גיימינג, אווטארים וחדרי ישיבות ווירטואלים. אבל בעוד כל זה מתפתח והולך, הציבור הרחב מביע סקרנות ועניין בכל מה שקשור לזה. במילים אחרות, ברגע שהברנד שלכם מצטרף לשיח הזה, מתקרב ונוגע במטהוורס, זה כבר מביא תוצאות. השיח הזה יכול להתנהל באתר שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, ברשתות חברתיות נוספות שאתם פעילים. הרבה אנשים יתעניינו במה שיש לכם להציע או לומר, לגבי הקשר הנרקם ביניכם לבין המטהוורס.

מהפכת המטהוורס כבר כאןויש תועלות שיווקיות

כל מי שעוסק בשיווק יודע ומכיר את הלקוחות שאוהבים לאמץ ראשונים את החידושים. אך מנהלי מותגים גם הם יכולים להצטרף אל מאמצי החידושים ולהפיק מכך תועלות עסקיות ושיווקיות ברורות. לדוגמא, און יבין מזכיר שלא מעט ברנדים בעולם כבר הנפיקו NFTים, הקשורים למותג שלהם. מותגים רבים יוצאים בהחלטה עקרונית, לעודד עיסקאות בביטקויין או לחתום על חוזים חכמים בעזרת איתריום על בסיס בלוקציין. כמו כן, קמפיינים שיווקיים ברוח המטהוורס בהחלט מעוררים סקרנות ועניין. אז לסיכום, כניסה לטרנד הזה, ברמה הטכנולוגית, העסקית והשיווקית, יכולה להזניק את הברנד שלכם.

 

עיקרי הדברים בכתבה:

רוצים לקרוא עוד?

הלוואות
פיננסים

איחוד הלוואות: מדריך מקיף לחסכונות גדולים

איחוד הלוואות הוא תהליך שבו מאחדים מספר הלוואות שונות להלוואה אחת. תהליך זה נערך בדרך כלל כאשר יש לנו מספר הלוואות עם ריביות שונות, תנאים שונים ותקופות תשלום שונות. המטרה היא לקלוט תחת הלוואה אחת את כל ההתחייבויות, במטרה להפוך את הניהול של החזר ההלוואות לפשוט וממוקד יותר.

סולארי
בלוג

דמיינו עולם שבו אתם כבר לא חוששים מהתייקרות החשמל, עולם שבו הבית שלכם מייצר חשמל משלו, חופשי מאחיזתם של תאגידי אנרגיה. אין זה חלום רחוק אלא מציאות מוחשית באמצעות נחלה סולארית.